dimarts, 30 de setembre del 2014

Movistar = Mafiastar + Moviestafa

I mira que jo fa temps que vaig renegar de Telefònica pel mal servei que oferien, per servir de refugi amb sous milionaris per a corruptes com el senyor Zaplana i altres i per la seva prepotència en general.

Com que jo no devia ser l'únic, i vist que la marca Telefònica, com la marca España en general, feia pudor de podrit, ara s'han canviat el nom per Movistar per dissimular. Però per molt que, com jo, t'hagis passat a una altra companyia, el manteniment de les línies continua sent cosa de Telefònica-Movistar.


Ara fa cosa de 10 dies que estic sense telèfon fix i amb l'Internet a velocitat tercermundista. Quan vaig avisar la meva companyia actual, aviat va venir un tècnic a casa i va veure que l'avaria venia "de fora". Quan vam sortir a mirar ens vam trobar això de la foto: la caixa de Moviestafa oberta i els cables a l'aire lliure. Des de llavors que encara espero que vingui el tècnic de Mafiastar, al qual no puc reclamar directament sinó a través de la companyia actual. Divendres passat, que m'havien assegurat que vindria i no va venir, quan la meva companyia va trucar per saber què havia passat, a Moviestafa els hi van dir que l'operari havia signat l'informe com que havia vingut i ja estava arreglat. Avui dimarts encara espero que vingui, després de diverses 'confirmacions' que vindria dissabte a la 1, després dissabte a la tarda, després ahir dilluns...

Com que no sé molt més a qui queixar-me, si més no m'esbravo posant-los a parir al meu blog i confiant que aquest humil post pugui servir perquè algú s'ho repensi a l'hora de donar-se d'alta amb aquests mafiosos estafadors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada