diumenge, 4 de desembre del 2011

Cromos 1929 - Gimnástica Torrelavega i RCD Extremeño

Per fi!!! Últims dos cromos de la col·lecció de Chocolates Amatller, en aquest cas la Gimnàstica de Torrelavega, que ara juga al grup 2 de la Segona B, i el desaparegut Real Club Deportivo Extremeño, del qual he trobat poca informació a la xarxa, la més interessant un comentari que apareix en aquest post.






És curiós que els tres equips groc-i-negres de la col·le (At.Sabadell, Iberia i aquest RCD Extremeño) hagin desaparegut. ¿Pot ser una maledicció per portar una combinació de colors tan horrible, només reservada a mediocritats del futbol mundial com Peñarol de Montevideo?

1 comentari:

  1. Felicitaciones por el estupendo curro que te has pegado y la invalorable info vintage balonpédica que nos has regalado. Me interesaría, con tu permiso, crear una galería con este material en El AreA. Si estás de acuerdo me gustaría que me mandaras algunas líneas que sirvan de introducción.

    Ah, y acertadísma tu refelexión final, más tomando en cuenta como salió, ayer, Nacional campeón del Apertura cuando tuvo un inicio de temporada lamentable y la falta de coraje y cojones aurinegros nos allanaron el camino a la victoria.

    Un abrazo

    ResponElimina